Produkty pro is 9001 (10)

CE 9001

CE 9001

Zhanhongtu Machinery (ZHT) je profesionální výrobce vakuových membránových lisů v Číně. Je to uznávaná značka v průmyslu dřevařských strojů a od svého vzniku se zavázala k inovacím a technologickému pokroku. Naše stroje jsou známé svou prvotřídní kvalitou, špičkovým výkonem a stabilním chodem. Multifunkční membránové lisy. Vhodné pro laminaci PVC fólií na MDF, WPC, překližce, masivním dřevě s 3D profily pro výrobu nepřetřených kuchyňských skříňových dveří, skříní, vnitřních dveří atd. Tyto stroje lze použít k lepení PVC na nábytek, skříně, reproduktory, reliéfní dveře, dekorativní panely na stěny a další formy atypické dekorace. S pomocí speciální silikonové fólie mohou také pracovat s horkým přenosem a dřevěnou dýhou.
ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

Rodina ISO 9000 se zabývá různými aspekty řízení kvality a zahrnuje některé z nejznámějších standardů ISO. Standardy poskytují vodítka a nástroje pro společnosti a organizace, které chtějí zajistit, že jejich produkty a služby neustále splňují požadavky zákazníků a že kvalita se neustále zlepšuje. ISO 9001: 2015 ISO 9001: 2015 stanovuje kritéria pro systém řízení kvality a je jediným standardem v rodině, který může být certifikován (i když to není povinnost). Může být používán jakoukoli organizací, velkou nebo malou, bez ohledu na oblast činnosti. Ve skutečnosti existuje více než milion společností a organizací certifikovaných podle ISO 9001 ve více než 170 zemích. Tento standard je založen na řadě principů řízení kvality, které zahrnují silnou orientaci na zákazníka, motivaci a zapojení vrcholového vedení, přístup zaměřený na proces a neustálé zlepšování. Tyto principy jsou podrobněji vysvětleny v pdf dokumentu Principy řízení kvality.
ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

ISO 9001 - Certifikát ISO 9001

Přístup celkového řízení kvality se obvykle uplatňuje v podnicích, které se zabývají výrobou. Pokud se podíváme na vývoj celkového přístupu ke kvalitě, zjistíme, že začal nejprve kontrolou, poté pokračoval standardy zajištění kvality a nakonec dospěl k přístupu celkového řízení kvality. V průběhu těchto procesů byly převážně zohledňovány fyzické zboží. Proto byl přístup celkového řízení kvality vždy spojován s výrobním sektorem. Nicméně, s rychlým rozvojem služeb v posledních letech se kvalita a přístup celkového řízení kvality staly také potřebou v tomto sektoru.
Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Kritéria pro aplikaci řízení kvality, která zajišťují, že produkt nebo služba prochází procesem od výroby až po spotřebitele s disciplinovaným zpracováním zákaznických požadavků a očekávání (kvalita) tak, aby byla zajištěna kontinuita, se nazývají souhrnně.
ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

Při získávání certifikátu systému řízení kvality ISO 9001 se v první fázi hodnocení nejprve identifikují oblasti, které se v rámci organizace jeví jako nevhodné. Poté se určují oblasti pro zlepšení, aby byly splněny požadavky. Následně se shromažďují informace pro sestavení dokumentů. Dalším krokem je fáze přípravy dokumentace. V této fázi se na základě získaných informací připravují dokumenty odpovídající probíhajícím činnostem. Nakonec je posledním krokem procesu příprava certifikátu ISO 9001. Jakmile je zřejmé, že všechny předložené dokumenty splňují všechny podmínky, organizace získává právo na certifikát ISO 9001.
ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001 Systém řízení kvality

Podniky musí v dnešním světě, který se rychle mění, přizpůsobit svá aktiva a realizovat své vize, aby se vyrovnaly s měnícími se podmínkami prostředí a rostoucí globalizací a konkurencí. Tyto změny se samozřejmě odrážejí i ve struktuře organizací podniků. V dnešním obchodním světě je kvalita klíčovým faktorem, který má strategický dopad na konkurenceschopnost podniků. Na druhou stranu však podniky potřebují řadu nástrojů k vytvoření a zavedení kultury kvality. Jedním z těchto nástrojů je Systém řízení kvality. Dnes v sektorech, které vyrábějí produkty a poskytují služby, působí mnoho podniků a vytvářejí tak širokou škálu alternativ, které mohou spotřebitelé zvolit. Spotřebitelé jsou dnes více informovaní a jejich kupní síla roste. Kromě toho, když je poptávka v těchto sektorech pružná, zvyšuje se vyjednávací síla spotřebitelů. Z tohoto důvodu musí podniky pracovat více orientovaně na zákazníka.
Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

Certifikát ISO 9001 - Certifikát kvality ISO 9001

KALİTÜRK® ISO 9001:2015 Certifikát systému řízení kvality ukazuje potřebu pro organizaci prokázat schopnost pravidelně poskytovat služby, které splňují požadavky zákazníků a platné legislativní požadavky, a to prostřednictvím efektivní aplikace systému, včetně procesů, s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a zajistit, že jsou dodržovány platné legislativní požadavky. Certifikát systému řízení kvality ISO 9001 tedy poskytuje záruku, že kvalita služeb může být udržována. KALİTÜRK® je zprostředkovatelská organizace, která v případě vašeho požadavku zajišťuje audit vašich produktů/služeb a dokumentaci odpovídající kvality. Zkratka pro standardy, které jsou tvořeny počátečními písmeny anglického názvu Mezinárodní organizace pro standardizaci.
ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

ISO 9001 - ISO 9001:2015 Systém řízení kvality

Ve světě vedly velké pokroky v oblasti informací, technologií a komunikace společnosti k tvrdé konkurenci a k ekonomickému závodu, ve kterém se každý den objevují nové události. V současném světovém uspořádání je možné přežít pouze zajištěním výroby zboží a služeb, které odpovídají potřebám a očekáváním zákazníků ve všech odvětvích. Toho lze dosáhnout pouze implementací systému řízení kvality, který pokrývá všechny fáze od návrhu přes výrobu, marketing až po poprodejní služby a který se zaměřuje na neustálý rozvoj. V dnešním stále se zvyšujícím konkurenčním prostředí mají společnosti hlavní cíle, které musí splnit. Některé z těchto cílů se vyznačují kritičností. - Schopnost uspokojit potřeby zákazníků - Snížení nákladů a zvýšení efektivity - Uvedení nových produktů a služeb na trh
Certifikát ISO 9001 22000 Poradenství v oblasti potravin

Certifikát ISO 9001 22000 Poradenství v oblasti potravin

GIDA DANISMANLIK .NET poskytuje služby v 6 hlavních oblastech. Poradenství, Instalace systémů, Certifikace, Školení, Audit, Udržitelnost INSTALACE SYSTÉMŮ A CERTIFIKACE: BRCGS, FSSC 22000, IFS, AIB, HELAL (HAK), ISO 22000, ISO 9001, HACCP, HARA, GMP, SEDEX, BSCI, VEGAN, BEZ GLUTENU, NE GMO, ORGANICKÉ PORADENSTVÍ: Řízení kvality, Řízení výroby, IT řízení & KVKK, Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, Sledovatelnost & ERP systém, Hygienický design strojů v závodech, Právní poradenství, Řízení exportu, Programy podpory, Média & Řízení designu ŠKOLENÍ: Školení v oblasti bezpečnosti potravin, Kořenové příčiny, Napodobování a falšování, Ochrana potravin, Kultura, Systémy řízení, BRCGS, IFS, FSSC, HELAL, ISO, Školení pro bílé/modré límečky, Praktické školení, Hygienická školení provádíme zábavnými a interaktivními metodami. AUDIT: Audity dodavatelů, Příprava dotazníků, Hygienické audity, Audity obchodů, hotelů, restaurací, supermarketů, Interní audit, Příprava na audity
ISO poradenství - Poradenství v oblasti kvality

ISO poradenství - Poradenství v oblasti kvality

TÜRCERT pomáhá organizacím v procesu získání ISO 9001: 2015 a ISO registrace. Odborní poradci TÜRCERTu poskytují neustálé poradenství v procesu dosažení ISO certifikace, přičemž zajišťují, že konečný výsledek je v souladu s kvalitativními cíli organizace. Některé společnosti si tuto cestu vybírají, aby využily marketingových výhod spojených s registrovanou organizací. Jiné se mohou rozhodnout projít tímto procesem, aby prokázaly strukturovaný přístup ve své pracovní metodologii; další chtějí získat akreditaci kvůli tlaku, který na ně vyvíjejí dodavatelé. Nicméně nejčastějším důvodem je, že ISO 9001: 2008 vytváří pevný základ pro zvýšení konzistence produktu nebo služby a tím zvyšuje spokojenost zákazníků.